Webinar om det digitale offentlige møtet

PhD-kandidat Michaela Schmidt fra prosjektet SustainDiT vil snakke om hennes funn fra en litteraturstudie om det digitale offentlige møtet (digital public encounter). Foredraget er rettet mot både akademikere og praktikere.

• Tid: 21. mars, 12:30-13:00
  • Sted: Online/Teams.
  • Registrering: Ta kontakt med Tangni for informasjon.
  • Language: The talk will be in English with Q&A also in Norwegian.

Michaela er en PhD-student i sitt andre år ved Institutt for datateknologi og informatikk ved NTNU. Hennes forskningsinteresser inkluderer det digitale offentlige møtet og hvordan digitale tjenester påvirker tjenesteinnovasjon.

Teknologier blir brukt for å støtte, formidle eller erstatte det tradisjonelle fysiske møtet. Tjenesteinnovasjon er tett knyttet til dette møtet, da brukere og ansatte som har direkte kontakt med brukere, besitter kunnskap som kan ha stor betydning i tjenesteinnovasjonsprosessen. Dette reiser spørsmål om rollen teknologier og digitale tjenester spiller i tjenesteinnovasjonsprosessen.

Be the first to comment